Job 818 van 1000


Report this listing

Solliciteren



Winkelbediende doe-het-zelf zaak Brasschaat


Functie

Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Je bent medeverantwoordelijke voor de aantrekkelijke inrichting en aanvulling van onze producten en rayons. Heeft de klant een bestelling geplaatst? Dan zoek jij alles bij elkaar en zet het klaar. Bij levering van onze producten, sta jij de collega’s bij in het laden en lossen en aanvullen van de stock (goederenontvangst, voorraadbeheer van onze producten en uitleveren van de goederen).

Jouw profiel

Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands.
Je hebt bij voorkeur kennis of interesse in de DIY-sector.
Je hebt een verzorgd voorkomen en communicatief sterk. Je kan efficiënt werken en bent altijd correct en vriendelijk in omgang met je klanten.
Op zaterdag werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel op.

Je start met een interimcontract van 38u per week.
  • De klant verwelkomen
    De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten
  • Basisonderhoud van materiaal uitvoeren: Informaticamateriaal
  • Betalingen ontvangen
  • Producten verkopen: Bouwmaterialen, metselwerk
  • Producten verkopen: Gereedschap, chemische middelen, ijzerwaren
  • Afdelingen en de voorraad ordenen en bevoorraden (bijbestellen, defecte producten uit de afdeling nemen, ...)
  • Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
  • De producten en artikels voorbereiden (etiketteren, diefstalbeveiliging, tags plaatsen, ...) en in de winkel of op een stand plaatsen
  • Dienst na verkoop uitvoeren (inwisselen, terugsturen naar de leveranciers, terugbetaling, versturen voor herstel, ...)
  • Basisonderhoud van materiaal uitvoeren: Telefoniemateriaal (vervangen van batterijen, programmering, ...)
  • Producten verkopen: Verwarming, airconditioning, isolatie
  • Producten verkopen: Meubilair (bankstellen, kamers, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Producten verkopen: Decoratie (lichtarmaturen, lijsten, ...)
  • De klanten informeren over de verhuurmodaliteiten (contractvoorwaarden, waarborg, ...) van doe-het-zelfmateriaal (kettingzaag, betonmolen, polijstmachine, ...)
    Contracten opstellen
  • De kassa bij het begin van de werkdag controleren
    De kassa-inhoud bij sluiting tellen
  • De klant informeren over de diensten bij verkoop (korting, levering, gratis krediet, getrouwheidskaart)

Aanbod

Een toffe, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen. Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers.

Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconform salaris, kan je ook uitkijken naar een aantal toffe extraatjes. Denk aan maaltijdcheques, ecocheques, jaarpremie, toegang tot het Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.

Solliciteren

AGO Jobs & HR
+32 56 26 17 03
kortrijk.shops@ago.jobs

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht